Gamifikáciou k náboru zamestnancov
Gamifikácia si rýchlo našla miesto v oblasti digitálneho marketingu, pretože môžete jednoduchým herným spôsobom podporiť želané správanie používateľov. V našom konkrétnom príklade sa spoločnosti Quinity BV aj napriek ťažšej situácii na pracovnom trhu podarilo vyzbierať veľké množstvo životopisov uchádzačov.
Izometrická hra
Pri izometrických hrách je pohľad mierne natočený a zobrazenie priestoru pri izometrii navodzuje užívateľovi kvázi 3D pohľad. Preto sa niekedy označuje aj ako 2.5D alebo pseudo 3D. Tento spôsob zobrazenia je náročnejší na grafický návrh a programovanie, no zážitok z hry je vernejší a zábavnejší.
Hra bola prepojená s možnosťou zapojenia sa do súťaže, nahrania vlastného životopisu a informácií o spoločnosti. Správa obsahu bola riešená prostredníctvom CMS.
Je to naozaj zábavné, neváhajte a vyskúšajte.