Self promo
“Celých 243 dní sme rozmýšľali nad dokonalým simulátorom behu na internete a toto vzniklo.”
Keďže sme inovatívni v inováciách a kreatívni v kreativite (čo sme mali uvedené aj na bežeckých tričkách, takže to musí byť pravda), museli sme vytvoriť niečo, čo tu ešte nebolo. Online bežecký simulátor s meračom aktuálnej rýchlosti a odbehnutej vzdialenosti. Hrou vás sprevádza zobrazovanie náhodných hlášok, napríklad aj o hľadaní programátora do našej agentúry.
“Vieš o tom, že do buckle up hľadáme šikovných ľudí? Ak chceš robiť takéto hry, ozvi sa nám!”
Online kampaň našej agentúry sme podporili aj offline kampaňou. Každý bežec na akcii Beh Pezinkom obdržal papierový iPad mini s odkazom na hru Behačka so špeciálnym kódom. Po zadaní kódu sa v hre pridalo bežcovi 8km, keďže si ich bežec už aj reálne na behu Pezinkom odbehol. Niekto by napísal “úžasné, crosslinkové” a kopu iných skratiek... no, pre nás samozrejmé :-)
“Iba Chuck Norris dobehol na koniec tejto nekonečnej hry. Dvakrát!”
Technologické vychytávky
HTML5 a CSS3 a javascript animácie, celá prístupná a hrateľná pomocou klávesnice na desktopových počítačoch, ale i tabletoch pomocou touch screenu, ako napríklad na iPade. Plynulé prechody medzi stránkami, bez nutnosti refreshu stránky. Je potrebné písať ešte niečo viac? V poriadku. Prepojenie s Facebookom alebo pokračovanie v rozohratej hre. Ešte niečo? Áno, napríklad zadanie bonusového kódu uverejneného na našej FB fan stránke a následné pripočítanie kilometrov k vašemu behu.
“Utekaj ďalej, na občerstvovačke podávajú kebab!”