Podujatia, stretnutia, kongresy
Klient mal v tomto prípade jasnú predstavu o tom, ako by mala aplikácia vyzerať. Na nás bolo všetko rozkresliť do dizajnu použiteľného pre vývoj a pripraviť administračný systém na správu kompletného obsahu (Content Management System). V administračnom systéme sa dajú spravovať všetky typy udalostí, užívatelia administrácie aj lekári. Možno tu zadávať nové destinácie, nahrávať obrázky aj priraďovať členov tímu, ktorí na organizácii podujatia spolupracovali. Okrem mobilnej aplikácie sme pripravovali aj klasickú desktopovú verziu.
Technológie použité pri vývoji
Samotnú mobilnú aplikáciu sme vyvíjali v Adobe AIR prostredí. Kód sa tak tvorí naraz pre obe dominantné platformy na trhu mobilných zariadení - iOS a Android. Šetria sa tým prostriedky a náklady na vývoj. Z natívnych funkcií sme použili napríklad automatické vkladanie udalostí do kalendára mobilného zariadenia alebo lokálne notifikácie. Dostali sme tiež možnosť vyskúšať si napojenie na službu s aktuálnymi informáciami o letoch cez FlightStats API. Lekára tak aplikácia upozorní na meškanie alebo zmenu údajov o lete (napríklad odletovej brány). Komfort, použiteľnosť, detaily - to všetko sa páči aj nám. :)