Návrh a funkcionalita mobilnej hry
Do našej digitálnej agentúry sa dostal len všeobecný koncept hry, ktorý vychádzal z pripravovanej internej kampane nášho klienta Boehringer Ingelheim. My sme navrhli základný dizajn hry a rozkreslili jednotlivé obrazovky. Hra má motivačný charakter a funguje na princípe populárneho sekania vyletujúcich predmetov na obrazovke. Počas hry sa zobrazujú motivačné heslá z internej kampane. Účelom hry bolo zabaviť a zároveň podporiť štart a predstavenie kampane v centrále spoločnosti.
Technologické riešenie
Vývoj mobilnej aplikácie sme realizovali prostredníctvom technológie Adobe AIR. Tento spôsob umožňuje export súčasne pre operačný systém iOS a Android. Uvedené riešenie šetrí náklady na vývoj, pretože nie je nutné programovanie zvlášť v natívnych jazykoch. Viac o tejto technológii sa dočítate v článku vývoj mobilných aplikácií v Adobe AIR.