Marketingová kampaň a vizuálna identita
Hlavnou myšlienkou marketingovej kampane je zdôraznenie dôležitosti čistoty bubliniek a ich možných negatívnych vplyvov na zdravie a bezpečnosť zákazníkov barov a reštaurácií. Toto zabezpečuje komunikácia čistých bubliniek prostredníctvom rôznych médií. Napríklad nálepky pri vstupoch do prevádzok, plagáty, podpivníky alebo aj prúžky z bublinkovej fólie, ktoré sa v úvodnej fáze nerealizovali.
Druhou cieľovou skupinou sú majitelia prevádzok, na ktorých je zameraná plagátová časť kampane. Plagáty zobrazujú špinavý tanier s textom "Servírovali by ste vaše jedlo takto? Nerobte to ani s nápojmi."
Pre klienta sme pripravili viaceré koncepty marketingovej kampane, ideový návrh, názov a vizuálnu identitu vrátane tlačových materiálov.
Microsite
Pre podporenie vizuálnej identity kampane a prihliadajúc na rozsah informácií sme navrhli microsite ako tzv. "Single page", "One page" alebo aj "Fullscreen page". Čo znamená, že celý obsah web stránky je umiestnený na hlavnej stránke. Web stránka je plne responzívna pre mobilné telefóny a tablety, vrátane optimalizácie pre displeje s vysokým rozlíšením. Animácie sme pripravili prostredníctvom CSS3 a javascript technológie.