Digitálna marketingová kampaň
Pre našeho klienta PALMA sme opäť pripravili web prezentáciu nového produktu 8ocho pri príležitosti uvedenia na trh, ktorá pozostávala z vypracovania konceptu, wireframes, cez design stránky až po programovanie.
Spustenie novej stránky bolo spojené s interaktívnou a edukatívnou bannerovou marketingovou promo kampaňou. Zamerali sme sa na cieľovú skupinu - mladí ľudia so záujmom o zdravú kuchyňu. Každý týždeň sme sa hravou a zábavnou formou snažili vysvetliť, ako spoznať kvalitný olivový olej a proces jeho výroby. Užívatelia za správnu odpoveď získali zelenú olivu a po získaní všetkých olív boli zaradení do zlosovania o ceny.
Za spomenutie stojí tiež animovaný proces výroby rozdelený do ôsmich krokov s využitím HTML5 a CSS3 animácií z dôvodu funkčnosti na všetkých mobilných zariadeniach. S uvedením produktu sme realizovali množstvo tlačových materiálov, plagátov, inzercie a stoperov. Taktiež sme navrhli edukatívnu hru, ktorú by sme mali realizovať už čoskoro :-)