8ocho

apríl 2014 | PALMA, a.s.

Prémiový extra panenský olivový olej 8ocho zo slnečnej Andalúzie by vo vašej kuchyni nemal chýbať. Vhodný do šalátov, cestovín, nátierok alebo polievok. Olivová tapenáda je náš favorit. Spolu s Palmou vás prevedieme procesom výroby - od zberu až po plnenie do fliaš.

8ocho - Digitálna marketingová kampaň

Digitálna marketingová kampaň

Pre našeho klienta PALMA sme opäť pripravili web prezentáciu nového produktu 8ocho pri príležitosti uvedenia na trh, ktorá pozostávala z vypracovania konceptu, wireframes, cez design stránky až po programovanie.

Spustenie novej stránky bolo spojené s interaktívnou a edukatívnou bannerovou marketingovou promo kampaňou. Zamerali sme sa na cieľovú skupinu - mladí ľudia so záujmom o zdravú kuchyňu. Každý týždeň sme sa hravou a zábavnou formou snažili vysvetliť, ako spoznať kvalitný olivový olej a proces jeho výroby. Užívatelia za správnu odpoveď získali zelenú olivu a po získaní všetkých olív boli zaradení do zlosovania o ceny.

Za spomenutie stojí tiež animovaný proces výroby rozdelený do ôsmich krokov s využitím HTML5 a CSS3 animácií z dôvodu funkčnosti na všetkých mobilných zariadeniach. S uvedením produktu sme realizovali množstvo tlačových materiálov, plagátov, inzercie a stoperov. Taktiež sme navrhli edukatívnu hru, ktorú by sme mali realizovať už čoskoro :-)

čo sme pripravili

  • koncept marketingovej kampane
  • grafický návrh
  • HTML5 a CSS3 animácie
  • CMS / administrácia
  • printy (letáky, plagáty, inzercia)
  • bannerová kampaň
hore